Welcome


Selasa, 16 November 2010

Super Junior-M’s ZhouMi Mentions ChangMin on His Weibo

QUOTE
Going home after practice, bumped into ChangMin who was also practicing at the office. He calls me ‘Hyung’ everytime, and I always feel kind of embarrassed haha why is this so? You continue working hard, I’m preparing and arranging my luggage because I’m flying to Nanjing in a few hours.

Today at 02:35

source: ZhouMi’s Weibo
translation: tvxqhwaiting @ OneTVXQ.com
credits: OneTVXQ.com { One World. One Red Ocean. One TVXQ! }

===indo====

[Trans] 101112 Super Junior-M Zhoumi Menyebut Nama ChangMin pada Weibonya

Pulang ke rumah setelah latihan, bertemu secara kebetulang dengan ChangMin yang juga berlatih di kantor. Dia menyebut saya 'Hyung' setiap saat, dan saya selalu merasa agak malu haha mengapa demikian? Anda terus bekerja keras, saya mempersiapkan dan mengatur barang-barang saya karena saya terbang ke Nanjing dalam beberapa jam.

Hari ini at 02:35

sumber: Zhoumi's Weibo
terjemahan: tvxqhwaiting@OneTVXQ.com
kredit: OneTVXQ.com {Satu Dunia. Satu Red Ocean. Satu TVXQ! }

Tidak ada komentar:

Posting Komentar